Paranormaal Forum

http://www.mystericways.gelooft.nl
W
Willeke 24/07/2005 20:32
83.119.28.*

Paranormale belevenissen

Hoi allemaal,

Mijn site is nog zo goed als nieuw. Ik heb ook het forum aan gemaakt en ben erg benieuwd naar al jullie paranormale belevenissen op elk gebied!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

M
marian 20/11/2012 17:14
217.122.202*
hallo, ik ben marian heb ook wel het nodige op paranormaal gebied meegemaakt! ikzelf ben niet paranormaal begaafd, maar heb toch para, dingen meegemaakt. (Ik noem het maar para, dat is wat makelijker.)Het was met; na 't overlijden van mijn moeder. Ik was op zoek naar een porselijn achtig wit roosje voor op haar graf,toen ik in een grote winkel met allerlei kleine en ook grote decoratieve spulletjes ging kijken daarvoor, ik zag van alles behalve dat wat ik zocht! maar ik zag wel een engeltje staan, en ging toen erheen om het nader te bekijken, en zag dat het er wel leuk uitzag, het was precies iets van waar zij ook van hield, en toevallig met een klein engeltje erbij, dus en grote engel met een klein engeltje tegenover elkaar enzo met de handen elkaar vasthoudend, wat een teken van boven dacht ik, wat wil nou het geval; ze heeft heel triest in haar leven een kind verloren,(een meisje)dus. En deze twee engeltjes zijn vrouwtjes, en dan kan je zeggen engeltjes zijn altijd wel vrouwelijk, maar deze hadden toch iets zoals mijn moeder ze leuk zou vinden, ik weet ook wel wat haar voorkeur had. En ik keek of er nog wat andere engeltjes bij stonden, deze was de enige dacht ik, maar voordat ik toch wat later iets verderop in dezelfde stelling meer naar beneden (ik moest overigens goed achter wat andere spulletjes kijken om het te zien)de andere zag staan, en wat denk je, al die andere engeltjes hadden allemaal iets anders in de handen,zoals een glazen bol, of een bosje bloemen, enz, er stonden nog een stuk of 5 maar geen een met een klein engeltje. Ik heb verder toen nog goed gekeken maar dat waren de enige, en het opmerkelijke was dat dat engeltje met dat kleine engeltje precies in mijn gezichtsveld kwam.Het was waarschijnlijk zo voorbestemd!

M
marian 21/11/2012 08:53
217.122.202*
hallo, ik wilde nog even ook een andere ervaring van me hierbij opschrijven, deze is van een paar jaar later, vrijwel recent gebeurd. Tja! in dit jaar is helaas een broer van me overleden, hij was nog jong 65, Ik had wel niet zoveel contact met hem, zagen elkaar nouwelijks, aleen op bepaalde feestjes,sommige verjaardags feestjes van andere broers of zusjes, maar niet van elkaar. we hadden wel geen ruzie of zo, maar toch ook lagen we elkaar niet echt zo, dus vandaar bijna geen contact, maar dat hij ziek was zag ik hem wel wat vaker, erg treurig, Toen ten tijde dat mijn moeder overleden was, en de spullen verdeeld onder de kinderen (wij dus) Tja, alles moest natuurlijk leeg, heel verveelend, maargoed, ik wist ook dat het in die tijd het (toen was zijn gezondheid nog goed) met zijn huwelijk niet zo goed ging,(is later wel weer goed gekomen,) maar op dat moment was dat niet zo,dus daarom, toen hij: toen aan mij vroeg of ik een strijkijzer wilde; zei ik weer op mijn beurt, neem jij hem maar, jij heb dat nu meer nodig dan ik,en ook dat was ook nog voordat hij ziek werd, ikzelf vond dat ik de familie dus ook hem meer moest opzoeken, dus dan natuurlijk als hij of zijn vrouw jarig was, of een ander feestje daar naar toe moest gaan, endus zodoende ging ik (ik had wel geen uitnodiging gehad of zoiets want ik ging nooit naar hen,)op de fiets naar hem (had ergens vernomen dat hij het vierde, werd toen ook 60) meestal vieren we het allemaal niet, maar z'n 60 zou hij wel vieren. Dus om verder een lang verhaal kort te maken; ik daar dus geariveerd, huis vol, iedereen gefeliciteerd, en mijn broer na hem gefeliciteerd te hebben, nog een tientje gegeven. Nou, wil het geval dat toen ik op een gegeven moment aan de beurt was, iedereen aanwezig was, had ik toch ook stiekem wel gehoopt hem en zijn vrouw te zien, maar dat was weer niet het geval. Hij was heel in 't begin wel eventjes een heel enkel keertje bij ons. dat was dat mijn moeder nog leefde ze woonde dichtbij mij. Nouja, dacht ik heb mijn best gedaan van mijn kant wat kan verder nog doen? dus liet ik het daar maar bij, ben toen ook niet meer daarheen gegaan. Maar later hoorde ik dat vrezelijke bericht dat hij ziek was geworden, zag hem toen wel iets vaker, niet bewust maar door omstandigheid, z'n vrouw deed veel voor hem om nog wat feestjes te geven (bijeenkomsten) voor zover dat ging. Nu, hij is in korte tijd heel erg achteruit gegaan, kwam in een soort verpleeginstelling terecht! Toen er nog een virusinvectie erbovenop dus, toen in bed lag en als het waren niks meer kon. lag meer in slaap kon ook ogen niet meer openen, ik zat nog bij hem aan het bed, was niks meer, Later want hij is door zijn vrouw verder toch thuis verpleegd, is hij daar korte tijd later overleden. Nu, nu komt het paar maanden later, kreeg ik een vreemde brief, was een uitnodiging van een of andere tennisvereniging (ben nergens lid of zo van)stond in dat ik daarheen zou moeten om een prijs op te komen halen, deze zijn; een strijkijzer, plus 20 euro, en ik mocht ook familie meeneemen, het klonk als een heus feestje, maar ik dacht alleen maar dit is verdacht, deugd niet, heb er gelijk korte mette dus in de vuilnisbak. Nu hoorde ik later dat het wel echt was omdat een collega van mijn man zijn moeder ook zo'n brief heeft gekregen en erheen is geweest, heeft ook alles gekregen wat erin stond, vaag

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |